Altı Farklı Deli: Beast / B2ST

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Miriba, miriba, miriba. Şimdi efenim önce kendimi tanıtarak başlayayım: Bendeniz Dilek'in sürekli bahsettiği, her an her yerden çıkabilme olasılığı olan, ne idüğü belirsiz Ezgi olmaktayım. Pekii ben buraya geldim fakat neden geldim, niçin geldim, nasıl geldim? Sor bir bakalım... (Sormadı.) 
Ben buraya geldim çünkü biz Dilekcikimle konuşurken bir anda dedik ki, ''Biz bu grupları, şarkıları falan da yazsak ya blogta.''. (Muhabbetin sıkıcılığını siz düşünün artık. Her neyse.) E tabi ben durur muyum? Durmam. Atladım hemen, ''O zaman ben Beast'le açılışı yapayım.''. Sizin anlayacağınız hem kendimi hem de koskoca Beast'i deneme tahtası yaptım.
Eveeeetttttt, gereksiz bütün bilgileri verdim sanırsam... Gerçi arada yine yazıyı kesip böyle gereksiz gereksiz şeyler yazabilirim Ahmet Mithat gibi ama siz yine de okuyun olur mu? En azından olmazsa hani söylersiniz, ben de bir daha uğramam buralara, asdfgh.



BEAST / B2ST
B2ST 2009 / Soldan sağa: Doojoon, Dongwoon, Yoseob, Gikwang, Hyunseung, Junhyung



B2ST 2013 / Soldan sağa : Dongwoon, Junhyung, Doojoon, Hyunseung, Yoseob, Gikwang
                

Efenim gördüğünüz gibi sırf geçirdikleri evrim için bile ayakta alkışlanacak bir grup olur kendileri. Özellikle de Hyunseung. Fakat derseniz ki, ''Ben daha fazla şey öğrenip öyle alkışlayacağım'', ona da amenna. 
Beast veyahut B2ST, 2009 yılında ''Bad Girl'' şarkısıyla Cube Entertainment'a bağlı olarak çıkış yapmışlar. Tabi ben o zamanlar SBS'ye ilk kez gireceğim, ne oluyor ne bitiyor hiçbir fikrim yok. Bak yine dağıttım konuyu. cık cık cık. Hemen dönüyoruz efenim. Şarkı hakkında kendi yorumumu söylemem gerekirse, evet çıkış yaptıkları şarkı olduğunu düşününce güzel bir şarkı fakat Beast'in çok çok çok daha iyi şarkıları var, bence.
Hayranlarına da Beauties diyorlar, kendileri.






Şimdi canlarım, ciğerlerim, sevgili Beast'im, o kıyafet ne öyle? Olmamış annem. Bi'de Junhyung'cum o gözlükleri sana kim verdi Allasen? 




''Bad Girl''ün ardından yayınlanan klip ise ''Mystery''. ''Mystery''de çok fena akla takılan bir bölüm var, çongmal misteriğ misteriğ vaavv, diye. İnsanın ömrünü yiyor. Amma ve lakin ben şarkıyı ''Bad Girl''den daha çok beğendim. Özellikle canlı performansta kafaları döndürdükleri bir kısım var. ''Oha! Bi'saniye. Naptı o orda? Hadi canım. Nasıl yaptı ki onlar onu?'' demekten performansı iki defa izlemiştim.





Junhyung'cuğuma vermişler yine bir apaçi gözlüğü. Hayır yani kim bu çocuğa veriyor bu gözlükleri? Kim bu insafsız?


Ya şimdi benim gönlümden geçen her klibi buraya alayım. Her birini sizlere göstereyim ama o zaman yazının çok fazla uzayacağının ve okumayı bırakacağınızın farkındayım. Yoksa üşengeçliğimden falan değil yani yanlış anlaşılma olmasın. Ben ve üşengeçlik? Aynı cümlede yer almamız bile saçma iken hem de. cık cık cık. Her neyse gençler  ben buraya linkleri bırakayım isteyen buyursun baksın. Ki bence bakın yani. Bakın, bakın. Bakın siz. (Kafamın içindeki bir diğer Ezgi şu an ''kessene artık be'' diye çemkiriyor bana. Onun içüüünnn...) Buyrun linkler efenim:

Shock (ya da Junhyung'un deyişiyle ''şoku'')
Say No
Breath
Beautiful (''iyi de dans ederiz hanéé'' klibi)
I like you the best (atarlı çocukların giderli klibi diyicem olmayacak en iyisi izleyin siz asdffgh)
Fiction
Beautiful Night ('' ''Amarıka'' sokaklarında kopuyoruz'' klibi)

Şimdiii, ben bu iki klibi burada vermesem içimde kalırdı:




Kendisi benim favori Beast şarkılarımdan biri olmak üzere niçin daha güzel bir klip çekilmediğini de anlayamadığım şarkıdır. Midnight üvey evlat mı? Siz üç milyaarr yedi yüz elli milyon. Siz, milyar,siz milyon, siz para kazanıyorsunuz. Pekii siz bu parayı siz ne yaptınız? (Melek Subaşı'yı saygıyla anıyoruz, asdfghjkl.)




''İşte klip, işte şarkı!'' dedirten ayrıca da Beast'i tanımamı sağlayan şarkı olurlar kendileri. Bir ara çok fena bağımlılık yapmıştı ama o zamanları da atlattım evvelallah (doğru mu yazdım ki? Dileeeeğğğğkkk!).  

Adamlar yapmış abi! Diyerek bitiririm ben bu klip faslını.
Ha birde tüm grubu anlatıyorken unutmadan söyleyeyim bu abilerimiz Eylül 2013'te İstanbul'a gelmişler. Hemen aşağıya onunla ilgili de iki video bıraktım artık izler misiniz, ''bana ne ki'' der geçer misiniz orası size kalmış canlar.




Yapmışlar ezberi tak tak anlatıyorlar tabi her yanı.





Bu video da sergiledikleri performanstan efenim. ''Eglence mişinice? AAAAAAAAAAAAAAA'' kısmı favorim bu videoda da. Du bakim. Tam olarak 4.05te başlıyor, merak edenler içün.


YOON DOO JOON 



Yoon Doo Joon (kendisine Dujun diyenlerde var fakat ne bileyim Doo Joon daha bir iyi sanki, hı?) 4 Temmuz 1989 doğumlu. Grubun lideri fakat hiç lider gibi değil. Şimdi nasıl anlatayım ki? Lider dediğin aklı başında, doğru düzgün davranan biri olur genelde değil mi? Hıh, işte bu arkadaşta o tarz özellikler yok. Nerede bir manyaklık Doo Joon orada. Bir de arada çok pis atarlanabiliyor. Şimdi ben buraya o videoyu da koyacaktım da, ben salak, videoyu bir türlü bulamadım. Allah benim cezamı vermesin! Ama yine de anlatabilirim, değil mi? Şimdi kuzucuklarım olay şöyle gerçekleşiyor (hayal gücünüze kuvvet): Beast bir konser sırasında soyunma odalarında dinleniyorlar. O sırada Gikwang (veya Yoseob sesleri pek ayırt edemedim. Soriiğğ. Ama siz Gikwang olarak hayal edin. Asdfg.) elinde bir kamerayla önce Junhyung'u çekiyor ardından da gayet masum bir şekilde Doojoon'a yöneliyor. Amma ve lakin hemen yukarıda gördüğünüz o güleç surat kameraya ve Gikwang'a bir bakış atıyor ki siz oturduğunuz yerde o bakışlardan korkuyorsunuz. Ardından da Gikwang'a sevgilisiyle birlikte magazin muhabirlerine yakalanmış ünlü edasıyla ''Çeksene kardeşim şu kamerayı!'' diye çemkiriyor. Eveett, anladık sanırsam. Bir de kendisini Let's Eat dizisinden tanıyanlarınız vardır belki. Çünkünüm arkadaş aynı zamanda oyunculuk da yapıyor ve bence çok da güzel yapıyor. Let's Eat'ten konu açılmışken oradaki ablayla aralarındaki yaş farkına rağmen müthiş bir uyum yakalamışlardı bence. Ama tabi ki konumuz Let's Eat değil.
Bir de kendisi benim tarafımdan ''Beast'in en güzel gülümseyen üyesi'' seçilmiştir. Vatana millete hayırlı olsun! Kanıtım da hemen aşağıda duruyor.






Ama çohoş gülmüyor muğğ?? İçimdeki fangörl açığa çıkmadan, herkesin iyiliği için bu gülümseme mevzusunu da burada bırakıyorum. 
Son olarak manyaklığına küçük bir örnek vereceğim. Küçük bir örnek çünkü asıl örnek en alttaki videoda saklı. Asdfghj.


Manyak işte n'aparsınız...

Bir de Dilekcikim didi ki, öncesi sonrası da yap, didi. 

Ahanda bu 2009'dan ''Menemen apaçisi*, evlerden ırak'' Doojoon :





Bu da 2014'ten ''Sen bir gelsene şöyle yamacıma'' Doojoon:



*Menemen apaçisi: İzmirli iseniz kesin biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için, bu arkadaşlar kendilerini hemen belli ederler. Sokakta fosforlu eşofmanlar ve fosforlu ''adidas'' (adidas olmazsa olmuyormuş onlarda) spor ayakkabılarla dolaşır, gördükleri her kıza askerden yeni gelmişler gibi bakarlar hatta abartıp bu kızlara laf atanları bile vardır. Saç stilleri de genellikle Doojoon'un 2009'daki saç kesimine benzer.    

SON DONGWOON




Son Dongwoon, 6 Haziran 1991 doğumlu ve hiç çaktırmasa da Beast'in maknaesi (en küçüğü). Evet, evet doğru okudunuz. Maknae Dongwoon. Hyunseung veya Yoseob değil, Dongwoon. Anlaşılacağı üzere ilk öğrendiğimde inanma güçlüğü çekmiştim. Öbür üyelerin yanında hepsinin... Vazgeçtim. Doojoon hariç hepsinin abisi, babası vs. gibi dursa da en küçükmüş efenim. Dürüst olmak gerekirse kendisi hakkında pek bir yorum yapamayacağım fakat böceklerden korktuğunu biliyorum. Hatta ve hatta delicesine korkuyor resmen. Bkz:







Kıyamam, nasıl da sıçramış yerinden ^_^

Ayrıca Yoseob abisine özenip yüksek notalara çıkmaya çalışıyor daaa olmuyor be cınısı. Hem olmuyorsa olmuyordur niye zorluyorsun ki sen. Güzel güzel pesleri söylemeye devam etsene. Değil mi ama ablası?



Ya, tamam çocuk yapamıyor da diğer üyelerin de bir dövmedikleri kalmış hani. cık cık cık.

Dongwoon, yine,  benim tarafımdan ''Beast'in en güzel gözlü üyesi'' seçilmiştir. Alkışlar Dongwoon'a gidiyor efenim.  










Boylu poslu delikanlıyı sırf en küçük diye ne hallere sokuyorlar, Yarab:




Ne desem bilemedim ki ben şimdi...





Olmuş bu olmuş:





YONG JUNHYUNG



Yong Junhyung, 19 Aralık 1989 doğumlu. Grubun rapçisi, Joker'i, yamuk gülüşlüsü, Amerikan hayranı, ne idüğü belirsizi. Evet, ne idüğü belirsiz dedim çünkü bu arkadaş katıldıkları programlarda çok kendini beğenmiş, çok kasıntı duruyor ama diğer üyeler normalde öyle olmadığını söylüyorlar. Ben de diyorum ki, annem madem normalde çok eğlenceli, çok kafa bir insanmışsın neden kasıyorsun bu kadar yazık günah değil mi? Özellikle ''Weekly Idol''a katıldıklarında iyi dalga geçilmiş bu kasıntı oluşuyla. 


Kasıntı masıntı ama gayet de yetenekli çıcık. Maşallah diyelim, nazarımız değmesiin. Efenim bu arkadaş söz yazıyor, beste yapıyor, piyano çalıyor, oyunculuk yapıyor (Monstar), Monstar'da gördüğüm kadarıyla az çok gitar çalıyor, aynı zamanda aranjör de. Du bakim unuttuğum bir şey var mı?.. Aklıma gelmedi başka ama bence bunlar bile yeter. Dileeğğkk'e özel not: Kanki bu çocuk da çok zengin bak. Suho gibi babasının parası da var mı bilmiyorum da çocuk zengin yani.  Bir çok şarkıcıyla düet yapmışlığı da var. Örneğin; Hyuna, ALi, LYn, Kim Jaejoong, G.Na, Baek Ji Young, BTOB, var oğlu var. Bir de grupta Yoseob'tan sonra solo albüm çıkaran ikinci kişi. 

LYn ft. Junhyung - Breakable Heart
Baek Ji Young ft. Junhyung - Good Boy
BTOB ft. Junhyung - First Love
G.Na ft. Junhyung - Anything
Hyuna ft. Junhyung - Change
ALi ft. Junhyung - Don't Act Countrified








Acık dedikodu da yapak. 2011'de KARA grubundan Goo Hara'yla sevgili olmuşlar ve yaklaşık iki yıllık beraberlikten sonra 2013'ün başları gibi ''çok yoğun oldukları için birbirlerine zaman ayıramadıklarını'' söyleyip ayrılmışlar. (Ayh kendimi magazin muhabiri gibi hissettim. ŞOK! ŞOK! ŞOK! JUNHYUNG'UN AŞK HAYATINDA NELER OLUYOR? BİRAZDAN... Topla kendini Ezgi. Hoopp!) Fakat sanırsam Junhyung bir süre unutamamış Goo Hara'yı. Weekly Idol'da Shadow'u nasıl yazdığı sorulduğunda ''Işık yanıp sönüyordu, eşyaların gölgesini gördüm, Shadow'u yazdım.'' tarzı bir şey söylüyor ama hangimiz yeriz ki bunu? Neyse  efenim haklarında hayırlısı neyse o olsun diyelim. (Arada içimdeki babaanne açığa çıkıyor da azcık :D )




Bir diğer dedikodu: Bu arkadaş sarhoş olduğu bir gece gitmiş Dongwoon'u duduşundan öpmüş. Bunu ''Burning the Beast''te söylediğinde diğerleri bayağı tepki gösteriyorlar. Gerçi söyleyen kişi Dongwoon ama ayrıntı bilgiydi bu. Her neyse efenim, en çok tepki gösterenler de Doojoon ve Yoseob.  ''Sen n'örüyon sen?'' tarzı bir konuşma yapıyor Doojoon. O da diyor ki, ''N'olcak ki yeağğ, Amerika'da herkes yapıyor bunu. Bu kadar kızdın çünkünüm sen de benden bir öpcük istiyon değğel mi çakaalll?'' diyor. Tabi Doojoon bu lafın üzerine durur mu? Buna kafa göz bir dalıyor. Off, öyle böyle değil.Tamam son üç cümleyi unutabilirsiniz, tabi ki öyle bir şey olmuyor. Doojoon şaşıp kalıyor, ne diyeceğini bilemiyor garibim. Fakat Yoseob hemen atlayarak ''İyi de sen Amerikalı değil Korelisin.'' diyerekten bunu susturuyor. İşte bu da böyle bir anılarıydı.


Tepkisini yidiğim ^^

Junhyung ise, benim tarafımdan, ''Beast'in en Amerikan hayranı olanı, en garibi'' seçilmiştir.





Şimdiii bu çocuk evrimi almıışş elinde parça pinçik etmiş resmen. Efenim ilk göreceğiniz resim ile hemen altındaki arasında sadece ve sadece dört yıl var. Evet yanlış okumadınız sadece dört yıl.  Ayrıca hemen sipari... N'apıyorum ben ya?





YANG YOSEOB




Yang Yoseob (veyahut Yoseop), 5 Ocak 1990 doğumlu ve Beast'in ana vokali. Şimdi yukarda Allah var, sesi de pek hoş yani hak etmiş ana vokal olmayı. Grubun en aklı başında üyesi. Gerçi Beast'te aklı başında olan üye bulmak pek mümkün değil ama işte diğerlerine göre en aklı başında üye diyek biz.
İlk solo albüm çıkaran kişi de Yoseob. Albüm çıktıktan sonra Weekly Idol'a da katılmıştır kendileri.






Bir de fark eden oldu mu bilmiyorum da, kafası da pek küçük. Tam olarak 54.4 santimetrelik bir çapa sahip kafası. Grupta en koca kafalı kişi ise Dongwoon. Onun kafası da 58 santimetre. Gerçi Junhyung'un kafası daha büyük olabilir çünkü onun kafasının çapını açıklamıyorlar (belli ki  koca kafalı işte). Tüm grubu sıralarsak: Yoseob< Hyunseung< Gikwang< Doojoon< Dongwoon (Junhyung?)
Artı bilgi: Kuş ve saksafon seslerini çıkarabiliyor. Weekly Idol'da yapmasını istemişler ve tıpkısının aynısı olarak  çıkarmış sesleri.
Bir de çocuğa ne biçim yüklendilerse şu 5 yılda bir yaşlandı çocukcağız sormayın gitsin. Aslında pek bir fark yok gibi gözükse de dikkatli bakınca yüzünün aşırı çöktüğünü anlayabiliyoruz. Şirketin Yoseob'a daha fazla yüklenmemesi ya da kafasına her ne takıyorsa bir an önce o sıkıntıdan kurtulması dileğiyle. Esen kal Yoseobie. 
Efenim Yoseob ''Beast'in en evrim sever üyesi'' seçilmiştir. Hemen sebebini de açıklayayım. Öyle bir geliştirmiş ki vücudunu insan ''helal ossun koçuma!'' diyor.



























Yoseob 2009:



Yoseob 2013:






JANG HYUNSEUNG




Beast'in dadlışı, Trouble Maker'ın karizmatiği Jang Hyunseung, 3 Eylül 1990 doğumlu. Kendileri Beast'in yardımcı vokali ve yardımcı dansçısı olmaktadırlar. Ayrıca Hyuna ile birlikte Trouble Maker adında bir alt grubu oluşturuyorlar. Ben de kendisinin çift kişilikli olduğuna inanıyorum. Çünkünüm girişte de belirttiğim gibi Beast'te gayet tatlış hatta kız gibi diyebileceğimiz birisiykene Trouble Maker'da karizmatik ve erkeksi birine dönüşüyor (accık kilo da alsa dadından yenmez olabilir). Giydiği pantolon ve şortlarla beni benden alan birisidir kendileri. Pembiş pembiş şortlar ne bileyim rengarenk pantolonlar falan. ''Yapma, etme guzum. O giyilir mi?'' diyip ekrana yavru köpek bakışları atmıştım bir keresinde.
Efenim ayrıca gördüğünüz üzere kendileri pek bir zayıflar. Bir ara şirket yöneticileri diğer üyelere, ''Yemek yedirin şuna azcık. Ölcek gitcek yakında.'' demişler, haklı olaraktan.
Bir de ilk önce demişler ki, ''Biz bu çıcığı Bigbang'e koyak.'' fakat sonra vazgeçmişler. İyi ki de vazcaymışlar. Ama Hyunseung'un Bigbang'de olmayışını bazı hayranlar bir komplo teorisine çevirmişler. Teori şöyle: Seungri egoist bir insanmış. (Öyle midir, değil midir cidden bilmiyorum.) Sonracığıma bir gün Hyunseung bunun egoistliğine dayanamayıp ''Sen bir gelsene şöyle dışarı. Konuşcaz az senle.'' demiş. Bildiğiniz lise kavgası başlangıcı yani. Sonra bunlar Seungri'yle dışarı çıkıyorlar ve Hyunseung, Seungri'yi evire çevire dövüyor. Bunu öğrenen şirket yetkilileri de Hyunseung'a ''Ananı da al git, lan!'' diyorlar. Ben de diyorum ki; yav arkadaşım akıl var mantık var. Hyunseung üflesen uçacak, Seungri'de fotoğraflarından anladığım kadarıyla hiç öyle Hyunseung gibi zayıfcacık insana kendini dövdürcek birine benzemiyor. Ee, o zaman? Beauties komplo teorisinin kitabını yazmış diyerek bu konuyu da burada kapatıyoruz efenim.
Çok müthüş dans ettiğini söylemeden resimleri, gifleri vermek istemiyorum efem.



*3.55



Allasen burada ne yaptığını çözen bana açıklayabilir mi? Ben çözemedim de.





Hyunseung 2009:




Hyunseung 2014:






LEE GIKWANG



 Lee Gikwang (Kikwang da denmekte. Bir aralar da AJ deniyordu kendisine fakat artık pek denk gelmiyorum AJ diyene.),30 Mart 1990 doğumlu. Kendileri Beast'in  saftiriği olurlar efenim. Kendisinin de dediği gibi insanlara çok güvendiğinden, herkesin lafına inandığından hep bu çocukcağızı kandırıyorlar. Bkz:








Yoseob'cuğum sen karşı adanın Caponya olduğunu söylüyorsun fakat Gikwang o kadan da saf değil, cınısı. Son anda uyansa da yemedi köfteyi.

Anneciğine de pek düşkünmüş, Gikwang'cığımız.







Miss A'den Min ile birlikte dans ettiği aşağıdaki videoda da çok şirinler.





Bir de çocuk yakışıklı olunca yakıştırılmadığı kimse kalmıyor tabii. Hyuna başta olmak üzere bir çok bayan şarkıcıyla arasında dedikodular çıkmış fakat hiçbiri doğru çıkmamış.
Boy kompleksi de çok fazla, Gikwang'ın. Yoseob da Gikwang da 170 santimetrenin altında boylara sahipler. Gerçi çooğğkk pardon Gikwang'ın boyu 170.8 santimetre. Ayıp ettik bak çıcığa. cık cık cık. Neyse efendim katıldıkları programlarda Gikwang ve Yoseob'un boylarının kısalığından söz edilince bizimki hemen atlayıp ''Hayır yağğğ bir kere benim boyum 170.8 taam mığğ!'' diyor. Buradan Gikwang'a özel not: Cınısı takma o kadar bak benim boyum 162 ama ben bir şey diyor muyum? Olmayınca olmuyor yani zorlama aşkısı.

Duduşları da pek bir güzel bu güzel abimizin:














Gikwang, Beast'in ''en güzel duduşa sahip saftirik üyesi'' seçilmiştir. Cümlemize hayırlı olaa.

Dipnot: Ben bir şeyler unuttum ama ne acep?

Allah beni kahretmeye not: Kuzucuklar fark ettim ki Hyunseung'un Beast'in nesi olduğunu yazmamışım. Gerçi görünen köy kılavuz istemiyor amma Hyunseung ''Beast'in açlıktan ölmek üzere olan üyesi'' seçilmiştir. Az yese n'olur sanki! Allah Allah!

Unuttuğum şeyi hatırladım notu: Gikwang Beast'in ana dansçısı olmaktadır efenim. Böyle her dansta bir göğsünü çevirmeler falan. Şimdi ben anlatamadım ama hemen alttaki videoda çok net bir şekilde anlaşılıyor ne demek istediğim, canlarım.






Gikwang 2009:





Gikwang 2014:







BEAST'TEN İNCİLER

Beast - On Rainy Days
Beast - How To Love
Beast - I'm Sorry
Beast - You
Beast - Back To You
Beast - Clenching My Fist Tight









































Aşağıdaki iki videoyu koymasaydım bu yazıyı bitiremezdim herhalde, asdfg.




Burada önce babaları daha sonra Beast ve babaları Fiction dansını yapıyorlar. Ben burada Yoseob'un babasına kocaman bir alkış istiyorum. Amca çok iyi dans etmiş, harbiden. Bir de bilgisini vereyim Hyunseung'un babası Eylül 2012'de vefat etmiş. Allah rahmet eylesin.

 Şimdiiiiiiiiiiiii gelelim yazımızın assolistine. Asdfghj. Sadece bu videodaki halleri için bile sevilir Beast.





Ayh! Sonunda bitti. Rahatladım valla. Bu işin bu kadar zor olacağını bilsem hiç bulaşmazdım açıkçası. Neyse efendim... Yazının sonuna kadar okuduğunuz için çok çok çok çok teşekkür ediyorum. :* . Eğer bir hata yaptıysam onun için de çok özür diliyorum. Unuttuğum bir şeyler varsa onlar için de özür diliyorum. -Kendimi Secret Garden'daki Gil Ra Im gibi hissettim şu an. - Yorum yapmanız dileğiyle, esen kalın efenim.






19 yorum:

  1. Gikwang gülüşüne hasta olduğum kişidir ^^ 20 years old da tanımıştım onu ama dizide acayip tatlı gülüyodu yerim onu bn :D <3 bu aralar yoseoba takmış durumdayım :) bu arada bnde youtube açılmıyoda midnighttan sonra kliplerin adlarını yazarsan çok sevinirim :) yazıya bayıldıldım bu arada dileğğğkle arkadaş olmanıza şaşmamalı :D bu arada kaça gidiyosun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Özü'cüm, beyaz atlı şövalyem benim. :D Ezgi asosyali yorumunu görene kadar benimle idare ediver. Onun adına teşekkür ediyorum, sonra gelir kendisi de teşekkür eder zaten. ^^ Bi' de ne zamandır uğramıyorsun ( 3-4 gündür uğramıyorsun. Evet, saydım. -_-) Özlettin kız. ehuhehe. (Şu an sana yavşıyormuşum gibi hissettim. Tövbeee. asdfg) Neyse. Youtube için istersen DNS ayarlarını değiştirebilirsin balım.

      Sil
    2. Ayy tişikkir ederiimm ^^ Dilekcikimin de dediği gibi accık asosyal biri olduğumdan böyle geç geç görebiliyorum yorumları. (Dilek mesaj atmasa yarın akşama anca görürdüm ben senin yorumunu da çaktırmayak. Asdfggh.) Gikwang'ın duduşları, Yoseobie'nin dadlışlığı alır götürür zaten :D Midnight'tan sonra koyduğum klip Shadow'unki. Birde Dilek'in dediği gibi dns ayarlarını değiştirerek ya da google chrome a eklenti indirerek youtube'a girebilirsin. Dileeğğğkk benim cınım ya :D 11deyiz şuan ikimizde.

      Sil
    3. Aslında girdim de yeni yazı olmayınca fazla kalmadım.DNS ayarını değiştirtcem bilgisayarcıya da bilgisayara bişey olur mu diye korkuyorum (geçen ay 2 kere format attırınca insanda bi korku oluşuyo da asdfghj) dersler nasıl asdfsdfggh en iisi bn bu konuyu kapaltıyım asdfghj :D

      Sil
    4. Aşk olsun olum. Ben yeni yazı yayınlamıştım halbusi. :/ http://bulutlardanmektuplar.blogspot.com.tr/2014/05/the-kings-wraththe-fatal-encounter-tantm.html

      DNS ayarlarını değiştir gı, bir şey olmaz. Bilgisayarcıya gerek yok ayrıca. Kendin de halledebilirsin balım. Şöyle: Ağ Bağlantılarım'a giriyorsun. Ağ bağlantılarını görüntüle'ye tık tık. Orada çıkan simgeye sağ tık ->özellikler -> internet iletişim kuralları (tık tık) -> (benim kullandığım dns ayarı) 195.46.39.39 ve 195.46.39.40-> tamam de. Bittiii. Twitter ve Youtube'a bir sorun olmadan girebilirsin. :D Tabi benim bilgisayar külüstür olduğu için ona göre anlattım ama yeni modeller için internette resimli, videolu anlatımlar da mevcut. ^^ Sana buradan yasa dışı şeyler anlatıyorum. Aman tikkat! ehehe Derslere gelirsek... Sürünüyoruz, ne olsun? asdfgh

      Sil
    5. Youtube yasağını kaldırcaklar galiba bn biraz daha bekliyim ama sağol :) onu da bi ara okicam da vakit bulamıyorum bu ara fizikle uğraşıyorum yaa :'( bıktım fizikten :( lise hayatı benimde öyle işte sayısal dersler çok sıkıntı zaten sen ve ezgi hangisini seçtinizn sayısal mı sözel mi?

      Sil
    6. Hee. Sen bilirsin tabi. :) Biz eşit ağırlık seçtik. TM yani. Sen kaçıncı sınıfsın Özü? :)

      Sil
    7. Muhabbetinize dalayım istiyorum fakat nereden dalacağım onu bilmiyorum. Beni de alsanıza aranızaa ^^

      Sil
    8. Bn 9. sınıfım :) ama bnde tm seçicem 11 de :) peki ne olmak istiyosunuz? (ezgi senin muhabbete dalman için sordum bu soruyu asdfghjk)

      Sil
    9. Hemen dalıyorum o zamaannn... Hukuk istiyoruz ikimizde. Hatta mimkinse Angara'da bir üniversitede ossun.(Evet, evet göbek bağımızı birlikte kesmişler.) Senin hedef ne?

      Sil
    10. Bende hukuk istiyorum Ankara'da Gazi Üniversitesi yada Boğaziçi Üniversitesi yada Marmara Üniversitesi hiç biri olmazsa İstanbul Üniversitesi istiyorum :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bi honey olarak not dusmek isterim komplo teorisi dediginiz olay tamamen dogrudur.TOP bir programda olayi anlatiyo.bigbang turkey sayfasinda trsi var.yalniz hyunseungun cevabina bayilmistim orda neyse pek anlasilir olmadi ama izlerseniz anlayacaksiniz dedigimi.hyunseung bebisim naparsa en iyisini yapar.iyi de yapmis zaten kucuk bir ders vermis dongsengine.4d mukemmeldir😄

    YanıtlaSil
  4. Bi honey olarak not dusmek isterim komplo teorisi dediginiz olay tamamen dogrudur.TOP bir programda olayi anlatiyo.bigbang turkey sayfasinda trsi var.yalniz hyunseungun cevabina bayilmistim orda neyse pek anlasilir olmadi ama izlerseniz anlayacaksiniz dedigimi.hyunseung bebisim naparsa en iyisini yapar.iyi de yapmis zaten kucuk bir ders vermis dongsengine.4d mukemmeldir😄

    YanıtlaSil
  5. Bi honey olarak not dusmek isterim komplo teorisi dediginiz olay tamamen dogrudur.TOP bir programda olayi anlatiyo.bigbang turkey sayfasinda trsi var.yalniz hyunseungun cevabina bayilmistim orda neyse pek anlasilir olmadi ama izlerseniz anlayacaksiniz dedigimi.hyunseung bebisim naparsa en iyisini yapar.iyi de yapmis zaten kucuk bir ders vermis dongsengine.4d mukemmeldir😄

    YanıtlaSil
  6. Bi honey olarak not dusmek isterim komplo teorisi dediginiz olay tamamen dogrudur.TOP bir programda olayi anlatiyo.bigbang turkey sayfasinda trsi var.yalniz hyunseungun cevabina bayilmistim orda neyse pek anlasilir olmadi ama izlerseniz anlayacaksiniz dedigimi.hyunseung bebisim naparsa en iyisini yapar.iyi de yapmis zaten kucuk bir ders vermis dongsengine.4d mukemmeldir😄

    YanıtlaSil
  7. harika bir yazı olmuş okurken eğlendim baya, teşekkürler :) ben grubu let's eat 2 dizisini izleyip doo joon hayranı olduktan sonra tanıdım. Türkiye'ye geldiklerini görünce de üzüldüm, önceden tanıma fırsatım olsaymış iyiymiş... dinlemediğim şarkıları, izlemediğim programları kalmadı sanırım. tanıdığım en samimi en eğlenceli grup oldu beast. yalnız hyunseung ve seungri olayını yeni duyuyorum, doğru olduğunu söyleyenler olmuş yorumlarda çok şaşırdım. beklemezdim ama iyi yapmış fighting hyungseung asdfghg

    YanıtlaSil
  8. harika bir yazı olmuş okurken eğlendim baya, teşekkürler :) ben grubu let's eat 2 dizisini izleyip doo joon hayranı olduktan sonra tanıdım. Türkiye'ye geldiklerini görünce de üzüldüm, önceden tanıma fırsatım olsaymış iyiymiş... dinlemediğim şarkıları, izlemediğim programları kalmadı sanırım. tanıdığım en samimi en eğlenceli grup oldu beast. yalnız hyunseung ve seungri olayını yeni duyuyorum, doğru olduğunu söyleyenler olmuş yorumlarda çok şaşırdım. beklemezdim ama iyi yapmış fighting hyungseung asdfghg

    YanıtlaSil
  9. Yazı çok eğlenceli olmuş.Okurken çok hoşuma gitti bol bol güldüm.Ancak Seung 1990 değil 1989 doğumlu onu dipnot düşmek isterim.Ayrıca o komplo teorisi tam olarak olmasada doğru.Olay aslında Bigbang'in et yemeye gitmesiyle başlıyor ve Kore'de et pişirmeyi genellikle en küçükler yaptığı için Seung ve Daesung Seungri'ye eti onun pişirmesi gerektiğini söylüyor ancak Seungri "Ben et pişirmeyi bilmiyorum ki." diyerek karşılık veriyor ve aralarında bir atışma geçiyor.En son yurda dönerken de bizim Hyunseung Seungri'ye yumruğu geçiriyor.Ancak bu olay yüzünden Hyunseung Bigbang'den elenmedi YG elenmesi olarak surat ifadelerini kontrol edemediğini ve iyi olmadığını söylerek onu eledi.
    Tekrardan yazı için çok teşekkürler.. :D

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS