Yazayım da ne yazayım derkeğğğnnnn...

9 Nisan 2014 Çarşamba


Valla şu sıralar canım dizi yazmak istemiyor hiç. Çünkü dizi değerlendirmesi yazmak CIA ajanları gibi köklü bir fotoğraf, gif vb. araştırması gerektiriyor ve ben üşeniyorum, evet. :ı Hatta Man From The Stars'ı yazmaya niyetlenmiştim, bir iki bir şey de çiziklemiştim amma ve lakin devamı gelmedi. "Ay yazamıyorum. Yetherr!" deyip bıraktığımı hatırlıyorum.

Kendime yazmak için çok über bir konu buldum arkideşler. Korelilerin müzik dünyasına 39 numaralık ayaklarımla büyük bir giriş yapacağım. Gelin dostlar birlikte klip değerlendirmesi  yapalım, Koreli idolleri azıcık da biz çekiştirelim. Emergency Couple'ı yazana kadar beni de oyalar hem. (Emergency Couple'ı yazacağım ama kesin. Canımı dişime takıp o kadar ekran görüntüsü aldım, boru mu?)


Fırından yeni çıkmış taze kliplerle başlayalım:




Girls' Generation - Mr Mr

Tüm kliplerinde olduğu gibi SNSD kızlarının her birini burada da boy boy görüyoruz. Hatunlar güzel, ona laf yok. Daaaa şarkı olmamış be gülüm. Hani klibe bakınca hareketli bir şeyler bekledim ama şarkı çok durağan. Beni sarmadı. (SNSD hayranlarının beni dövmesinden korkuyorum şu an. Gördüğüm kadarıyla pek bi' ateşliler. Aman aman.)

Not: Tiffany sevgili yapmış. Nichkhun'du adı sanırım. Tanımam etmem ama adını yazması çok zor bea. -_- Yanlış hatırlamıyorsam kızların beşinin başı bağlı şu an. Her ay bir tanesi sefkili bombası patlattığına göre daha dört ayımız var. Finalde hepsini birden evlendiririz. (Son birkaç aydır Kore magaziniyle pek içli dışlıyım. Hadi hayırlısı...)





2NE1 - Come Back Home

Kızlar havalı, şarkı güzel. Böylece ortaya şükela bir şeyler çıkmış. Klip, bilim kurgu filmi gibi. Hatta bir ara klibin ortasından Matrix'in Neo'su fırlayacak sandım. Sonra; "On beş kişiye saldırdım, vurdum vurdum saymadım." Bilenler bilir. :D (Bu arada ben Matrix'i hiç baştan sona izlemedim. Şşşş aramızda şşş)





Super Junior M - Swing

Olum çok süper şarkı lan. Bütün gün tekrar ediyorum: "...nan nara narı na swing!" Cahilliğimden bi' swing kısmını söyleyebiliyorum, o ayrı mesele tabi. O değil de, şarkıyı Ezgi ile dinlerken Ezgi'nin "Bu Çince versiyonu de mi?" sorusunun üzerine şarkının Çinçe olduğunu fark ettim. (Yine cahallık yine ben.) Ezgi didi, hani didi ş'ler falan yoğun ya falan fistan... Jeton düştü, "Haaaa, demek ondan bu şuşular muşular." dedim.

Bir de şarkının başındaki çıcığın bıyıkları ney la öyle? Kestir onları ğuzum, olmamış.



Bu da Korece versiyonu. En sevdiğim kısım, ceketlerin çıkarıldığı kısım tabi ki. ehehehe.





4MINUTE - Whatcha Doin' Today

Adlarını "for münüt" diye okumaktan zevk aldığım grubun yeni şarkısı... Bu seferki cahillikten değil, ben öyle seviyorum.

Klasik bir 4MINUTE şarkısı olmuş. YouTube'ta şimdiden 3.168.076 kez izlenmiş.

Klip çok karışık olmuş yalnız. Her sahnede 5-6 dansçı ve bin bir çeşit obje var. Renkler çok göz alıcı. Sanırım bilerek böyle bir klip çekmişler. Ben beğenmedim. O ne öyle, her şey karman çorman?





Key & Woo Hyun (Toheart) - Delicious

İki tane filinta gibi delikanlı göze çarpıyor hemen.(E tabi onların şarkısı olduğundan normal.) Zaten bu yağuşukluları(ay o nasıl bir kelime öyle) görmezden gelmek günah. ^^

Şarkı güzel. Özellikle de klip çok hoş olmuş. 6 dakika 56 saniye ama kurguladıkları için izletiyor kendini be hacı.





Orange Caramel - Catallena

Açıkçası Orange Caramel'de "cici, şeker kızlar" temasının ağır bir şekilde işlendiğini düşünüyorum. Ve öyle de, şimdi yalan söylemeyelim. Hep bi' pembeler, "lalalala" nakaratları, cici danslar... Seven sever ama bana pek uygun değiller. Heee geldik niye onları da yazıma eklediğime. Ehem öhöm... Çünküm klibi yaratıcı buldum. Cidden güzel. Şarkıyı beğenmesem de dinleyip kapattıktan sonra bir de baktım "huy huy huy" diye mırıldanıyorum. :D (Orijinali: hoi hoi hoi)





Lee Sun Hee - Meet Him Among Them

Şimdi de geldik yazımın assolistine. (Çünküm assolistler en son çıkar. -_-) Nostalji kraliçesi Lee Sun Hee. Onun için bu lakabı kullanmamın sebebi, şarkılarını dinlerken eskilerden nağmeler duymam. Kore'de artık böyle müzik yapan pek yok. En azından ben rastlamadım.

Şarkı da klip de "anlatılmaz, yaşanır" olduğundan buyurun izleyin canlarım.






Gelelim coverlara... Girl's Day'in canlı performanslarını  oldukça beğeniyorum. Özellikle de Sojin ve Minah'nın  paylaştıkları düetleri çok seviyorum. Bunlardan biri de Adele'den Someone Like You. Gayet de güzel söylemişler. Bir tık yapıp dinleyiverin gızlar. ^^


E yazı bitti. Ben kaçayım o zaman.


Güncelleme: Yazıyı önceden okuyanlar Key ve Woo Hyun'un şarkısının adına yanlışlıkla "toheart" yazdığımı fark etmiştir belki. Evet evet. İşte bunlar hep cahillikten. Onları çok tanımadığım için Toheart'ın oluşturdukları grubun adı olduğunu bilmiyordum. Şarkının adı Delicious'mış bu arada. ehehe (Yav ben de diyorum Toheart diye şarkı adı mı olur? Atsan atılmaz, satsan satılmaz. asdfghj) Neyse, siz anladınız beni. ^^



-Dilek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS