Yeteneğin Vücut Bulmuş Hali: Henry Lau

31 Mart 2014 Pazartesi


Çince Adı: Liu Xian Hua (刘宪华 - 劉憲華)
Korece: 헨리
Kullanıcı Adı: Mochi
Sirket: SM Entertainment
Doğum Günü: 11 Ekim 1989
Boy: 176cm
Ülke: Kanada (Toronto)
Doğum Yeri: Tayvan
Aile: Baba (Çin), Anne (Tayvan)
Uzmanlık Alanı: Keman, piyano, breakdansi, davul, bale, Latin dansı, şarkı
Eğitim: A.Y. Jackson
Grup: Super Junior M
Pozisyon: vocal, rep, yan besteci, ana dansçı
İlk Çıkış: Attack of the Pin-Up Boys: Flower Boys, Series of Terror
(korea-fans'dan alıntıdır)



Maşallah, maşallah, kırk bir kere maşallah! Çocuktan resmen yetenek akıyor. Yok böyle bir şey. Keman ve piyano çalıyor dedik ama öyle kıytırıktan değil. Her ikisini de fevkalade çalıyor. Ses desen var, dans desen o da var! Onlarda da bir harika. Ezgiciğim sayesinde keşfettim kendisini. Buradan tüm teşekkürler Ezgi'ye gidiyor. Birtanesin. ^^

Biraz övüp biraz bilgi vereceğim. Öhöm... Şimcik bu tatlış şey Super Junior-M maknaesi. Oralarda da pek kalmıyor sanırım. Grupta bi' görünüp bi' kayboluyor. (Super Junior-M, Çin müzik endüstrisinde hem Koreli hem de Çinli üyelere sahip ilk uluslararası gruptur. Neyse ben pek bilmiyorum grubu, fazla kurcalamayayım. :D)

O "Aym çrept, aym çrept"  diye aklıma kazınan, sabah akşam bıkmadan dinlediğim, sınavlarda bile zihnimin içinde fonda çalan şarkıyı sizlerle paylaşmak istiyorum: Henry'den Trap.





Şarkının girişinde bir piyano çalıyor bir piyano çalıyor. Hey gidinin Henry'si! Slow şarkı çıkacak derken ritim birden hızlanıyor ve ta ta! Bizimki ışıklı mışıklı bir ortamda dört tane cillop gibi dansçıyla havalara girmiş...



Bir ara piyanonun üzerinde tepiniyor. 



Orayı burayı kırıyor. Manyak çünkü...


En sonunda piyanoyu yakıp karizmatik bir şekilde uzaklaşıyor. (Hani Hollywood filmlerinden bilirsiniz; başrolü oynayan adam bir mekanı patlattıktan sonra havalı havalı uzaklaşır ya ahan da o. "Bad boy" :D)


Yetenek abidesi demiştim. Taptaze bir örnek verelim. Geçtiğimiz günlerde katıldığı Star King programından: 



Piyanoda ona eşlik eden kişi de çok iyiydi ama ne yazık ki adını bilmiyorum. :(



Bu da aynı programdan keman ile Smooth Criminal performansı. İzleyin, gözünüz gönlünüz açılsın.




Henry Kanada doğumlu olduğu için İngilizce ana dili. Bunun yanında akıcı olarak Çince, Korece ve Tayca da konuşabiliyor. (helaa vela velvela hay maşallah!) Sanırım farklı birkaç dil daha biliyor. Weekly Idol'da 7 farklı dil kullanarak konuşuyor.



Videonun sonunda Almanca değil de Fransızca konuşmuyor mu? Alman bayrağı altında göstermişler. Enteresan.

Bildiğim kadarıyla Türkiye'ye gelmemiş. Konsere gelse çok hoş olurdu. O da olmadı gezmeye gelsin, buraların bi' havasını alsın. :))


Son olarak sizi fotoğrafları ve gifleriyle baş başa bırakıyorum.












Görsel şölen:

  • Elle Kore - Temmuz



  • CéCi - Ağustos 2013



  • Grazia - Temmuz 2013


  • Ortaya karışık





Öyle abartılacak kadar yakışıklı değil ama çok yetenekli ve sempatik. Her türlü gideri var yani gızlar. :D

Bu yazının sonunda oturup düşündüm; "Ulan benim yeteneğim ne?" Cevap veriyorum: Yok. Yok yani. Yetenek falan sıfır. İlkokul düzeyinde flüt çalabiliyorum bak, o sayılır mı ki? 

Şu an kendimi aynen şöyle hissediyorum: 



Olmayınca olmuyor demek ki...



-Dilek



14 yorum:

  1. Harika bi yazı olmuş yine tebrik ederim :D harika yazıyorsun insanın okudukça okuyası geliyo :D kendisini trap ile tanıdım ve dinlemekten bıkmadığım şarkıların başında yer alıyo :) trap videosunda saçları dikik hali candır :D yazı için teşekkkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim. ^^ "Beni sizler yarattınız canlarım." :D Aynen. Saçları dikken çok karizmatik ve yağuşuklu oluyor kerata. :> Gerçi diğer türlü de yakışıklı ve tatlış. ^^

      Sil
    2. Aynen çok tatlı ^_^ piyanoyu yakması falan zaten yıkılıyo ya :D bide bişey sorucam henry super juniordamı tam anlamadım grup fotoğraflarında da çok fazla görünmüyo?

      Sil
    3. Şimdi şöyle oluyor. Öhöm... Henry, Super Junior'dan (ana grup) Han Geng, Siwon, Ryeowook, Donghae, Kyuhyun ve Super Junior M'den kendisi ve Zhou Mi'nin oluşturduğu Super Junior'ın alt grubu olan Super Junior M'de yer alıyor. Özetle; Super Junior'ın alt gruplarından biri olan Super Junior M'in bir üyesi. :)) Ama genellikle tek takılıyor galiba. :D

      Sil
    4. Hıııı anladım bilgilendirme için teşekkür ederim :D banada tek takılıyo gibi geldi bide facebookta offical sayfası var mı aradım ama bulamadım da :)

      Sil
    5. Rica ederim. ^^ Bildiğim kadarıyla resmi bir Facebook sayfası yok. Hayran sayfalarıyla idare edeceğiz artık. :D

      Sil
  2. Ayıptır söylemesi kocam çok da yeteneklidir maşallah. Kurban olun siz hıhı *-* Boşuna gider mider demeyin kapıldı bile :3 Valla yazıyı okurken aralarda kıskanmadım değil yinede Henry tanınsın sonuçta o kadar emeği var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten amaç hep tanınmaları. Yoksa kesinlikle kocalara göz koymuyorum canım(!) :D Yetenek konusunda herkes hemfikir sanırım. :D

      Sil
  3. (helaa vela velvela hay maşallah!) Henry'i tanırdım ama bu yorumla daha başka tanıdım daha başka tanıtacağım artıkın. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden sizlere yeni yeni ufuklar... Hayrını görün efenim. asdfghjk

      Sil
  4. Çok teşekkürler. Böyle yetenekler paylaşılarak desteklenmeli.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten genç yaşına göre videolardan görüldüğü üzere oldukça başarılı. Paylaşım için teşekkürler.. Keman Kursu İzmir

    YanıtlaSil
  6. Teknolojide Japonya, tarımda Hollanda, ticarette Almanya temsili... Müzik okuluna gitseydim, sanırım hocalar "kıskananlar çatlasın" niyetine, onu anlatacaklardı. :D

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS