The Master's Sun: Hayaletler ile başlayan romantik bir ilişki

23 Mart 2014 Pazar

"Benim adım Tae Gong Shil. Sizin güneşinizim."





Dizi adı: The Master's Sun
Bölüm sayısı: 17
Tür: korku, komedi
Yapım yılı: 2013
Ülke: Güney Kore


I Hear Your Voice'ten sonra SBS kanalında yayınlanmaya başlayan korku, komedi türünde bir dizi. Başrollerini, romantik komedilerde görmeye alışık olmadığımız So Ji Sub ve başka dizilerden aşina olduğumuz Gong Hyo Jin paylaşıyor. 

Çok güzel dizi be! Şiddetle tavsiye ediyorum. İzlemeyen kalmasın. 2013'ün en güzel dizisiydi. (Heeççç gusura bakmayın. Her ne kadar Lee Min Ho oynasa da The Heirs, bu dizinin yanında halt etmiş.) Oh, mis! Kişisel görüşümü de yazdım, rahatladım valla.

Konusu ise şöyle canlarım: Tae Gong Shil (Gong Hyo Jin), hayatının baharında geçirdiği ne idiği belirsiz bir kazadan sonra hayaletleri görmeye başlar.(İşte, al başına belayı!) Hayaletler bu ablamızdan sürekli "Benim için şunu yapar mısın?" şeklinde yardım isterler ve o yardım edene kadar da yakasını bırakmazlar. Joo Joong Won (So Ji Sub) ise Kingdom adlı alışveriş merkezinin başkanıdır. Yine Kore dizilerindeki bir zengin erkek modeli olarak hırslı, paradan başka bir şey düşünmeyen, kendini beğenmiş bir insandır. Kişisel ilişkileri bile para ile ilgilidir. Derkeeennnn; günlerden bir gün yağmurlu bir havada bir hayaletin isteğini yerine getirmek üzere yollanmış Tae Gong Shil ile Joo Joong Won'un yolları kesişir...

(Alıntı)


E yolları kesişti, iyi, çok güzel de bunlar nasıl birbirlerine aşık olacaklar de mi? Şöyle; Tae Gong Shil, başkan ile ilk karşılaşmalarında başkana dokununca hayaletlerin esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolduğunu fark eder. Hayaletlerden artık bıkmış olan ablamız da bu fırsatı kaçırmak istemez ve her an başkana dokunabilmek için tam anlamıyla ona yapışır. (Gidip alışveriş merkezinde işe giriyor. Adamı elliyor sürekli, taciz ediyor falan. Çok fena arkadaşlar... :ı  Ama kız da haklı. Sonuçta So Ji Sub'a dokanıyor. Ben olsam ben de dokunurum yani. Hiç!) 

Şöyle karakterlere bir özet geçelim: 

  • Tae Gong Shil (Gong Hyo Jin)

Ya bir de bu unni önceden çok başarılıymış. Okuldaki gızlar onun zekasına ve güzelliğini kıskanırmış. İşte o Allah'ın cezası kaza olduktan sonra hayatı alt üst olmuş. Üniversiteyi bırakmak zorunda kalmış.Hayaletler yüzünden uykusuzluk çeker hale gelmiş. Dizi boyunca mor göz halkalarıyla dolaştı kadın. Tipini de tam derbeder yaptılar. Tamam, anladık, kadın zor zamanlar geçiriyor da o kadar da bakımsız, berduş olmasaydı iyi olma mıydı sayın yönetmenim? Sevgili senaristler? 

  • Joo Joong Won (So Ji Sub)

Başkanım da Tae Gong Shil'in hayaletleri görme yeteneğinden(yoksa lanetinden mi deseydim?) yararlanmak için onu yanında tutar. 

Ayrıca bu dizide gördük ki meğer So Ji Sub mimik kralıymış.

  • Kang Woo (Seo In Guk)

Tae Gong Shil'in Kang şekeri. ^^ Kingdom'ın güvenlikten sorumlu baş kişisi. Ama tabi ki sadece bununla sınırlı değil. (Onu da ben anlatmayayım artık. İzleyiverin.)

  • Tae Yi Ryung (Kim Yoo Ri)

Kingdom'ın modeli ve aynı zamanda top star gibi bir şey. Çok ünlü yani. Lisedeyken Tae Gong Shil ile aynı okuldalarmış. Tae Gong Shil, onun en büyük rakibiymiş. Dolayısıyla unniyi bayağı kıskanıyormuş. Hatta okulda Yi Ryung'a "Küçük Güneş", Gong Shil'e "Büyük Güneş" diyorlarmış. Yıllar sonra Kingdom'da Gong Shil ile karşılaşınca biz de anladık ki kıskançlığı halen geçmemiş. Sonraları Kang Woo'ya kafayı takıyor. 

Bazen iyi biri gibi gösterilmeye çalışılsa da Gong Shil ile sürekli uğraşması beni gıcık etti. Tamam, top star olmuşsun artık. Egon tatmin olmadı mı halen? Kızı rahat bıraksana. -_-


1. "Ben güzele güzel demem, güzel benim olmadıkça."


Başkanım da diyor ki; ben senin sığınağın olacaksam, sen de benim radarım olacaksın. Üç kuruşa beş köfte yok. 

Gong Shil hayalet gördüğünde ona dokunabilir. Bunun karşılığı olarak başkanın istediği bir hayaleti yakalaması gerekiyor. Tabi biz de bu yüzden dokunmalı dokunmalı sahneler izledik her bölüm. Bakın fotoğrafta yine dokunuyor. Seni gidi seni...

Başlarda aralarında sadece bir çıkar ilişkisi vardı. "Ben güzele güzel demem, güzel benim olmadıkça." 

 2. Candy


"Yalnız kalsam da üzgün olsam da ağlamayacağım diyen meşhur kız". Joong Won'un "Candy" tasviri. Dizinin başlarında Tae Gong Shil'e "Bilirim ben senin gibi Candy'leri..." derken sonlara doğru "Gel, benim Candy'im ol." demeye başladı. O muşmula suratlı (estağfirullah! O her zaman yakışıklı tabi ki), para düşkünü adam gitti; yerine bir Mecnun, bir Romeo geldi adeta. Neredeeennn, nereyeeee. 

Alışveriş merkezi başkanlarını hep böyle pasaklı kızlar adam ediyor. Diyorum ki benim de bir şansım olabilir mi? Aranızda zengin bir tanıdığı olan var mı acaba? Tercihen AVM başkanı. Yok mu? Hiç mi yok? Peki. 

3.Tae Gong Shil'in İçine Kaçan Hayaletler

Yazıktır, günahtır. Bu kadın hayaletler yüzünden daha ne kadar rezil rüsva olacak, dedim artık. Biri görünür, rahat bırakmaz; diğeri fırsattan istifade vücudunu ele geçirir. Şu hayaletlerin de hiç utanması olmuyor bacılar.

İçine kedi köpek bile girdi bu kadının. Fakat bu sahnede iyi güldüm. Çokgüldüm. Lakin ne güldüm be...

4. Gojo!/Get lost!/Defol!


Adamın yere göğe diss atası var. :ı Ama çok güzel kovuyor bu da bir gerçek. Yani utanmasam yanına gider, kendimi kovdururum. :I Şüphesiz ki dizinin belirleyici hareketi buydu. Akıllarımıza kazındı. Günlük yaşantımızda uygulamaya başladık. Sevmediğimiz insanların yüzüne karşı değil de belki arkasından yaptık (Yüzüne karşı yapıp, manyak damgası yemeyelim), küçük kız kardeşlerimizi böyle odadan kovduk (Ezgi, bu sana gelsin)... 

Bunlar da daha değişik "gojo!" stilleri. 

Görebileceğimiz kadar "gojo" gördüğümüze göre artık devam edebiliriz. ehem ehem...

5. "Bang Shil"


Başkanımın halası ile halasının kocası dizinin en iyi çiftiydi bence. ^^ Ahjumma Gong Shil'e Bang Shil diye diye kocası da ondan etkilenip Bang Shil demeye başladı unniye. :D

Bir de "Bang Shil değil. Gong Shil!" dedikten sonra karısının sert yüz ifadesini görüp hemen "Seni seviyorum."u yapıştırıyordu. Ne güldüm ama. :D

Adam gitti, "Bang Shil, Bang Shil gülmek" deyimini buldu. Bravo. :D

Ayrıca bu ahjummanın davranışlarını görünce Tae Gong Shil'e çok çektireceğini düşünmüştüm. Dedim, belki BOF'taki ya da Secret Garden'daki gibi bi' cadı ana çıkar içinden ama öyle olmadı. Joong Won ve Gong Shil'in ilişkisini her ne kadar desteklemese de çirkefleşmedi.

6. Baba Ayı, Anne Ayı, Bebek Ayı



Yukarıda görmüş olduğunuz mutlu aile tablosu, dizinin en sevimli sahnelerinden biriydi. Joong Won başlarda nazlansa da sonradan şarkıya kendini bayağı kaptırdı. :D "Baba ayı şişman, anne ayı narin, bebek ayı çok sevimli." Doğruya doğru. 


Gelip bana da söylesenize şarkıyı? Hı? 

7. Hayaletten dost olur mu?

Cevap veriyorum: Valla biz de bilmezdik öyle şeyler ama oluyormuş. Joong Won hayaletleri görememesine rağmen fotoğrafta görmüş olduğunuz; mazlum, oturduğu banktan hiç kalkmayan, çöp kutusunun kapağını çevirmekten zevk alan ve tabi ki birazcık da korkutucu olan bu amcayla arkadaş oluyor. Yeri geldiğinde adama yardım bile ediyor. Helal ossun.

8. Mezarcı Teyze



Eğer evlenemeden ölürsem -ki büyük bir ihtimalle öyle olacak- kimi bulacağınızı biliyorsunuz. Çağırın bu teyzeyi, beni biriyle başgöz ediversin. Hem siz de sevaba girersiniz.


Şuradan Buradan





"Bu, bugün bana üçüncü kez defol deyişin."
Hep sen mi kovacaksın, biraz da o kovsun cicim.





Dizinin ilk romantik sahnesi. :3



Dizinin konuk oyuncularından biri de Girl's Day grubundan Minah. (Fotoğrafta, sağda)



Joong Won'un geçliğini Myung Soo(L) canlandırdı.


                                                 







Tae Yang'a olan duygularını itiraf edip nasıl da utanıyordu. :)))


Sizi gif manyağı yaptım ama bunu da koymasam olmazdı. 
"Sevmediğim iki şey vardır. Biri parama dokunulması ve diğeri vücuduma dokunulması."






Allah rızası için biri bana şu takılardan bulabilir mi? Çok hoş değiller mi ama? Özellikle de yüzükler. Dizide muhtemelen Gong Hyo Jin, parmağındaki dövmeleri kapatması için yüzük taktı. Ve Allah var, yakışmıştı da. Kolye de çok güzel ve diziye göre anlamlıydı. 




Bugün elini veren, yarın... 


Şimdi de gelelim finaleeeeee. Öhö öhö... Senaristler aralarında anlaşıp dizinin sonlarına doğru cıvıtmaya karar vermişler sanırım. Bir ara bayağı saçmaladılar. Yine de güzel bir sondu. Finalde çiftimizi evli, mutlu, çocuklu görmedik ama bize bunun müjdesini verdiler. Final sahnesindeki güzel bir ayrıntı da Steve Jobs'tı. Unutulmamış.

Dizinin o harika şarkılarına da bir göz atın bence.
  1. Gummy - Day and Night
  2. Yumi (Feat Joosuc) - Last One
  3. T Yoon Mi Rae - Touch Love
  4. Hyorin - Crazy of You
  5. Melody Day - All About






2013'ün en iyi dizisi olduğu konusunda ısrarcıyım. Zaten yayınlandığı süre boyunca reytingleri de yüksekti. İzlemeyen kalmasın. ^^


Benden bugünlük de bu kadar. Esen kalın efenim...


-Dilek


3 yorum:

  1. Girls day yazında blogu kurcalıcam demiştim ve arkamda iz bırakarak ilerliyorum :) Bu dizi harikaydı cidden heirsi sevdim tamam ama tamamıyla oynayanlar için sevdim yoksa bu dizinin yanında heirs sönük kalan bir dizi bunu kimse inkar etmesin lütfen neyse yazı güzeldi eline sağlık cano :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Heirs kadrosundan ötürü tam bir görsel şölendi ama senaryosu bu dizi kadar iyi değildi bence. The Master's Sun hakikaten harika. Dönüp dönüp izlediğim bölümler var. :D

      Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Cidden çok güzel bir diziydi. Netten Sbs'yi takip ediyordum. Hiç bir şey anlamasamda önce günceli seyredip alt yazısı çıkınca da alt yazılı izliyordum. Bu dizi de en etkilendiğim sahne başkanın gong shil'e veda etmesi ve Hyo Jin harika performansıydı. Artık ezberledim diziyi :). Ve sana katılıyorum sonlara doğru çok saçma ve sıkıcı ilerledi. 10 üzerinden 10luk bir diziydi. Umarım ikisi yine güzel bir dizide bir araya gelirler. :)

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS