Yeni Bir Kalem

29 Nisan 2014 Salı

Yeni Bir Kalem Mi?

Hayır, yeni bir kalem almıyorum arkadaşlar. Kırtasiye dükkanı da açmıyorum. (Ama şu anda çok bayat espriler yapıyorum bak, orası doğru. Öğğğğ. Kendi yazdığımdan tiksindim şu an.) Yeni bir kalemden kastım; aramıza yeni biri katılıyor. Peki kim? Kutunun içinde kim var? dırırım dırırım dırırım... Davul sesleriiiiiiiğğğğğğ. Gerilim müziğiiiiiiiğğğğğğ. dıp dıp. dıp dıp. dıp dıp. :D Tahmin etmesi o kadar da zor değil aslında be. Ezgi işte. Bizim Ezgi. Hani her yazımda mutlaka bir yerlerden kafasını uzatan Ezgi. Anadolu'nun bağrından gopup gelen Ezgi. Benim kankim Ezgi. Ezgi'nin etrafı dumanlı dağlar aman aman...

Ezgi size gerekli tüm açıklamaları yapacak ama beni bilen bilir; çenem durmuyor arkadaş. Sabahtan akşama kadar makineli tüfek gibi çalışır çenem ama hiç yorulmaz, hiç bıkmaz. Ben demek, Dilek ve çenesi demektir. Öyle ki çenem başını alıp gidecek, bağımsız bir cumhuriyet kuracak diye çok korkuyorum. FAKAT BEN KONUYU YİNE DAĞITTIM. Hemen toplayalım. Ezgi! Biz Ezgi balımla biraz konuştuk ve blogumda Ezgi ve bana ait olan bir "ünlülerle el ele" bölümü açmaya karar verdik. :D Adından da anlaşılacağı gibi her cins ünlüyü ve ünlü grupları bulabileceğiniz bir dedikodu köşesi olacak. En azından biz öyle planladık. Umarım yazılarımızı beğenirsiniz. Elimizden geleni yapacağız. (Olduğu kadar. Olmadığı kader.)

Kişisel not: Adı Ezgi ama ben ona kısaca "Ezgöööööööööö" diyorum. Siz ne dersiniz bilemem ama kimse benim kadar iyi ad kısaltamaz. ehuhehe

Bir de Ezgi çok sevilmelik bir insandır. Ezgi'yi sevelim, ona sahip çıkalım.





















Ezgi balım... Herkesin bir "ceku bal"ı olmalı. Sen de benim ceku balımsın. Bloga hoş geldin, sefalar getirdin. Hoşça vakit geçir. Bi' de sonradan "Yok yeaaaa ben yazmıyorum yazı falan." dersen seni oklavayla döverim, haberin olsun. Kendine iyi bak. Öptüm. Bay.


NOT: Ana sayfada "Dedeye sahip çıkalım." capsi yazıyla birlikte görünürse tam intihar sebebi. Yok bu yazının fotoğrafı falan. Fotoğraf öldü. Unutun onu.

Dedenin ana sayfada görünmemesi dileğiyle efenim. Yakşamlar. Esen kalın.

Hade ben kaçtım.



-Dilek

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Umarım başarılı olursunuz :) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Elimizden geleni yapacağız. ^^ Ezgöööööö? Gelip bir merhaba desene arkadaşımıza. Niye asosyal asosyal takılıyorsun gızım?! (Bu arada sana nasıl hitap edeyim? Öznur?)

      Sil
    2. Asosyal benim göbek adım zaten. Neyse. Merabaa. Çok tişikkir ederiz. Dileğğkk arkadaşımın da dediği gibi elimizden geleni yapacağız. ^^

      Sil
    3. Bilmem istediğin gibi bnim için fark etmez :) (Ama samimi bi ifadeyi tercih ederim)

      Sil
    4. Özü derim o zaman. Uygun mu? ^^

      Sil
    5. O halde bundan sonra sen benim içün Özü'sün. Seni şövalye ilan ediyorum Özü. Hayırlı olsun. :D

      Sil
    6. Tişikkir idirim tişikkir idirim :D

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS